  • Data: 2010-03-19 12:25:49
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:hnvm47$7t2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ty naprawde jestes głupi,

    Przestań gadać do lustra jako wypowiadasz się na forum publicznym.

    >jak sobie wyobrażasz legalne ukaranie kogoś kogo
    > nie da się zidentyfikować, tylko na podstawie wskazania przez inną osobę.
    > Ja powiem, że to Ty mnie wiozłeś, Ty że było na odwrót. I co sąd ukarze
    > nas obu po połowie albo mnie za to że jestem właścicielem pojazdu którego
    > nie prowadziłem? A co w przypadku współwłasności, kare rozdzieli na obu bo
    > praktycznie każda z osób LEGALNIE ma prawo poruszać się pojazdem?

    Powtórzę " nie rozumiesz o czym tu się dyskutuje.
    Przypomnę,że dyskusja dotyczy karania za niewskazanie (wbrew obowiązkowi)
    osoby której się w określonym czasie powierzyło swój pojazd. A nie gamoniu
    niewidocznego na zdjęciu kierowcy. Ile razy można w kółko to samo.

    "Art.78 par.4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na
    żądanie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub
    używania w oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i
    wiedzy przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec."

    1.Czego w powyższym przepisie nie rozumiesz cymbale?
    2. Wskaż dupku gdzie masz w tym przepisie obowiązek i groźbę kary za
    niewskazanie KIEROWCY .

    Wystarczy?