  • 1. Data: 2010-03-19 08:15:54
    Temat: Mandaty do zwrotu??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    było tyle razy tu niespodzianka od naszych sądów
    http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-03-19 09:01:34
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    glang napisał(a):
    > było tyle razy tu niespodzianka od naszych sądów
    > http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal
    Widać pysk czy nie, zamazana morda czy może on tak wygląda,
    albo, już wiem kto prowadził, nie jaki Szakaszwili
    prowadził.... Parodia i dziecinada.
    Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-03-19 09:10:32
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > było tyle razy tu niespodzianka od naszych sądów
    > http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal

    Przeczytałeś ze zrozumieniem cały artykuł?
    Toż to z punktu widzenia prawa stek bzdur stworzony przez tępawego
    dziennikarzyne podczas pobytu w ubikacji.
    Nigdy policja nie pyta o kierowce widocznego na kiepskim zdjęciu a jedynie o
    osobę której właściciel powierzył pojazd w czasie popełnienia wykroczenia, a
    to jest fundamentalna różnica.

  • 4. Data: 2010-03-19 09:25:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > osobę której właściciel powierzył pojazd w czasie popełnienia wykroczenia,

    wybacz ale o to samo mogę zapytać Ciebie
    wręcz mam wiele przesłanek by tak mysleć!!
    przeczytaj ostatni akapit
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-03-19 09:27:12
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 09:01:34 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    > płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

    Firmy leasingowe by zbankrutowały :)
    No chyba że jakaś skuteczna egzekucja od leasingobiorcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-03-19 09:43:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MadMan napisał(a):

    > Firmy leasingowe by zbankrutowały :)
    > No chyba że jakaś skuteczna egzekucja od leasingobiorcy.
    Odpowiedni czytelny zapis w umowie.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-03-19 10:27:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 45 m...@v...pl ...

> [...]

    > Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    > płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

    zgadzam się z Krzysztofem.
    Do tego specjalne licencje na uzywanie nozy w kuchni, a za ewentualne
    morderstwa odpowiada właściciel noża.
    Co prawda nie będzie sprawiedliwie, ale będzie łatwo.

  • 8. Data: 2010-03-19 10:27:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    >Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    >płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

    Ale to problem prowadzącego, że fotoradar zrobił rozmazane zdjęcie? Jest
    fotka, jest rozpoznawalna postać, jest kara, inaczej spier***.

  • 9. Data: 2010-03-19 11:09:11
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Firmy leasingowe by zbankrutowały :)

    Doliczą sobie i to leasigobiorca zapłaci z nawiązką. Za samo podanie danych
    biorą ztw ok.80 zł.

  • 10. Data: 2010-03-19 11:10:02
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to problem prowadzącego, że fotoradar zrobił rozmazane zdjęcie? Jest
    > fotka, jest rozpoznawalna postać, jest kara, inaczej spier***.

    OK. Powiedz to przed sądem ;)) Opisz później reakcję sądu ;)