    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Manualny wtrysk paliwa...
    Date: Tue, 19 Mar 2024 00:09:52 GMT

    On 2024-03-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    mer

    > No ale tam jest automatyczny wtrysk paliwa :-)
    >
    > Mam wrazenie, ze oni po bokach tego tłoka pryskają, i na koniec

    Ale pryskają tylko z przodu. Tył nie wymaga smarowania? :)

    > przestają, a młot bije dalej ... to był rozruch tylko?

    Albo zabawa w taki zastrzyk "nitro".

    https://www.facebook.com/reel/726731336219253
    też pryska. tym razem na górę tłoka

    https://youtu.be/qg8UOhxvNe8 Janu Pakubumi jest dość płodny w te
    filmiki. Niestety z bahasa jestem słaby, ale z samych obrazków cos się
    zrozumiec da.

    --
    Marcin