-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
Date: Fri, 26 Feb 2010 15:12:02 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <hm8krm$sk0$1@inews.gazeta.pl>
References: <hm81vb$2d16$1@news2.ipartners.pl> <hm82ts$rg0$1@inews.gazeta.pl>
<hm8k00$po0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1267193526 29312 83.17.20.2 (26 Feb 2010 14:12:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 14:12:06 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259152
[ ukryj nagłówki ]
>>> Nie sądziłem, że do zalet opony można zaliczyć "atrakcyjny wzór
>>> bieżnika, który pasuje do linii nowoczesnych samochodów". Hm, jakoś
>>> bieżnik opony jest ostanią rzeczą którą zauważam (o ile wogóle)
>>> patrząc na samochód.
>>
>> oczywiście że to bzdura,
>
> a dla mnie wygląd bieznika ma znaczenie
dla każdego coś innego jest istotne, dlatego świat jest tak bardzo
zróżnicowany,
ja jestem techniczny i aspekty estetyczne w przypadku bieżnika nie mają
znaczenia,
>> podobnie jak IMO uwzględnianie w ocenie opon letnich kryteriów 'jazda
>> po śniegu' czy 'jazda po lodzie' o_O
>
> dlaczego???
bo nie jeżdżę letnimi po śniegu, a waga oceny zachowania letniej na śniegu
rzędu 5 % - no sorry,
jeżeli miałbym uwzględnić taką ocenę to proporcjonalnie do przejechanego
dystansu oponą letnią po śniegu,
zatem nie łapie się nawet na promile,
> w październiku chyba większość miała letnie gumy - a snieg spadł
> dzięki temu przekonałem się że conti premum zachowują się bdb na śniegu...
> mogłem normalnie jeździć w przeciwieństwie do reszty
jak postraszyło śniegiem założyłem zimówki i jeżdżę,
brat
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=