  • Data: 2010-02-26 15:12:02
    Temat: Re: Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a dla mnie wygląd bieznika ma znaczenie

    dla każdego coś innego jest istotne, dlatego świat jest tak bardzo
    zróżnicowany,
    ja jestem techniczny i aspekty estetyczne w przypadku bieżnika nie mają
    znaczenia,

    > dlaczego???

    bo nie jeżdżę letnimi po śniegu, a waga oceny zachowania letniej na śniegu
    rzędu 5 % - no sorry,
    jeżeli miałbym uwzględnić taką ocenę to proporcjonalnie do przejechanego
    dystansu oponą letnią po śniegu,
    zatem nie łapie się nawet na promile,

    > w październiku chyba większość miała letnie gumy - a snieg spadł
    > dzięki temu przekonałem się że conti premum zachowują się bdb na śniegu...
    > mogłem normalnie jeździć w przeciwieństwie do reszty

    jak postraszyło śniegiem założyłem zimówki i jeżdżę,
    brat