  • Data: 2010-02-26 14:45:30
    Temat: Re: Marketingowy bełkot sklepów oponiarskich
    Od: "limken" <l...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    bratPit[pr] wrote:

    > oczywiście że to bzdura,

    a dla mnie wygląd bieznika ma znaczenie

    > podobnie jak IMO uwzględnianie w ocenie opon letnich kryteriów 'jazda
    > po śniegu' czy 'jazda po lodzie' o_O

    dlaczego???

    w październiku chyba większość miała letnie gumy - a snieg spadł
    dzięki temu przekonałem się że conti premum zachowują się bdb na śniegu...
    mogłem normalnie jeździć w przeciwieństwie do reszty

    poza tym - do autora wątku - nie rozumiem - czy nie można się pomylić?
    czy Ty nigdy się nie pomyliłeś??
    napisz im maila że strzelili babola, zamiast siac ferment na grupie ;]

    --
    limken polimken