  • Data: 2020-10-26 11:59:59
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Pamiętaj, że mniej więcej tylu przyjedzie wczesniej
    > ilu nie przyjedzie wcale.

    Ze jak? Ktos stwierdzi ze lepiej ryzykowac jezdzac bez przegladu niz
    wydac troche wiecej kasy?

    > Sprawdź co przepisy przewidują jak się stawisz na przegląd
    > w terminie a coś tam zostanie zakwestionowane.

    A ty nie mozesz powiedziec?

    > Zauważ też, że bardzo dużo jest SKP gdzie przyjeżdzają
    > stali klienci. Ja jak wjeżdżam, to diagnosta juz pamięta
    > moje auta. Diagnosta wie, że jak bez powodu albo
    > złośliwie uwali przegląd, to klient się wyniesie
    > gdzie indziej. Ostatnio parę lat temu cos tam źle wyszło
    > z amortyzacją z tyłu, to od razu zostawiłem w tym warsztacie obok,
    > żeby zrobili i zarejestrowali. A teoretycznie jakby SKP
    > uwalała co drugie auto to ten warsztat by miał złotą zyłę
    > a jednak nie uwalają (ten sam właściciel)

    Hmm, podoba mi sie ta argumentacja: przeciez nie ma sie co przejmowac
    dodatkowymi kosztami bo te całe przeglady to fikcja, znajomkowanie etc.

    > Może się po prostu przeliczyli, albo
    > czegoś nie doczytali.

    CZego nie doczytali? Własnych postulatów?

    > Większość przepisów wymyślają ludzie, którzy nie bardzo wiedzą jak
    > wygląda to w praktyce. Pewnie przewodniczący tej komisji nawet nie
    > ma samochodu.
    > Czołowym przykładem takich idiotyzmów był zamysł ustawodawcy w
    > VAT, żeby coś tam było tańsze, to zrobili zwolnione - nie
    > rozumiejąc kompletnie, że uniemożliwiając transparentne odliczenie
    > podnoszą cenę

    Czyli ze własciciele stacji nie chcieli podnoszenia cen i dlatego
    postulowali podniesienie cen? Ja juz nie rozumiem twojej
    argumentacji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,