    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Martwię się
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <1...@g...com>
    <5f972070$0$11918$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f97eeb3$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f980c35$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 27 Oct 2020 18:59:57 GMT

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Wbrew pozorom bardzo mała i głównie dotyczy pojazdów z głębokiej wsi.
    > Mieszkańcy miast mają świadomość że przy byle stłuczce brak przeglądu
    > oznacza że ubezpieczyciel zostawia cię z ręką w nocniku.
    > A byle wgnieciony błotnik może kosztować nawet kilkanaście tysięcy.

    No własnie mi tez sie wydaje ze to nie jest duza skala.
    dlatego dziwia mnie osoby które tutaj twierdza ze mamy milion aut bez
    przegladu jezdzacych po drogach...

    Ale co do tego zostawienia z reka w nocniku - internet zeznaje ze TU
    mogłaby ale musiałaby udowodnic ze to nie był tylko brak przegladu ale
    rowniez zły stan auta który przyczynił się do wypadku.
    Liwiusz wrecz twierdzi ze nie ma podstaw do regresu nawet wtedy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko