    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Oct 2020 12:28:21 -0700 (PDT)
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f97f4df$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f980ee9$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Martwię się
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 października 2020 o 19:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ze mandat za brak badania to jasne ale nie o tym była mowa.
    > Mowie o odpowiedzialnosci jezeli walne komus w tylek bo bede miał
    > niesprawne hamulce i oczywiście brak przegladu...
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    > wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...
    Dlaczego mandat? Dziesiątki lat brak przeglądu kończył się odebraniem DR bez żadnego
    mandatu. Poza tym dlaczego uważasz że samochód bez przeglądu koniecznie musi mieć
    niesprawne hamulce? Przypiąłes się do tych hamulców jak by to był gwóźdź programu. 44
    lata jeżdżę samochodami. Jak w tym czasie 10 razy miałem zrobiony przegląd to
    wszystko o ile nie przesadziłem. Hamulce zawsze miałem dobre. Opony też. Wszystko co
    było ważne dla mojego bezpieczeństwa miałem dobre. Za pieniądze jakie bym wyrzucał na
    przeglądy wolałem kupić wycieraczki, wymienić klocki, wyregulować a jak się nie
    dawało naprawic hamulec ręczny. Sprawne samochody nie mające przegladu nie stanowią
    żadnego zagrożenia. Zagrożenie stanowią złomy w których przegląd został kupiony.