    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Oct 2020 13:24:09 -0700 (PDT)
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Martwię się
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 października 2020 o 20:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Ja tez tak uwazam.
    > Ale tu nei mowa o moim uwazaniu tylko o przepisach.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    > najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso
    Też tak uważasz ale nie chcesz nic zrobić żeby zmienili przepisy. Typowe zachowanie
    chlopa pańszczyźnianego czy jego zagranicznego niewolnika. Nie da się bo pan ma
    zawsze rację. Ale nikt nie sprawdzi czy się nie da bo po co niewolnik ma sprawdzać
    skoro się nie da. Tygodniowo z wpisów na grupie można by złożyć pół tomu
    encyklopedii. Ale nie warto wspólnie stworzyć sensowne pismo do rzadzacych. Nie warto
    bo nie przeczytają. I chuj że nie przeczytają jeśli idea ma polegać na tym że każdemu
    musieli by odpowiedzieć.