    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Maszt w Gąbinie, zasilanie żarówki
    Date: Wed, 09 Sep 2009 21:42:34 +0200

    On Wed, 09 Sep 2009 21:30:25 +0200, Atlantis wrote:
    >ZTCP sprawdzali to na wiele różnych sposobów. Generalnie zasadą w tym
    >programie jest to, że oni starają się osiągnąć efekt występujący w micie
    >(szczególnie lubią to robić gdy idzie o wysadzenie czegoś :P) odchodząc
    >jednak przy tym od oryginalnej wersji albo sięgając granic
    >nieprawdopodobieństwa (tzn. robią coś, co jest możliwe w kontrolowanych
    >warunkach "laboratoryjnych" ale skrajnie trudno uwierzyć w coś takiego w
    >realiach opisywanych przez urban legend).

    Ejze - jesli cos jest mozliwe w warunkach laboratoryjnych, to _moglo_
    sie zdarzyc zyciu. Nawet jesli przypadek jeden na milion, to i tak
    legenda niekoniecznie musi byc legenda.

    Czasem mam do nich zarzut ze za malo sie staraja - np jak sie sprawdza
    czy komorka moze wywolac pozar na stacji benzynowej, to IMHO trzeba
    zaczac od specjalisty od anten .. niech zaprojektuje najlepsza
    odbiorcza.

    J.