  • 1. Data: 2021-07-27 13:09:02
    Temat: Maszty zasięg GSM
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma może ktoś namiary na *SKUTECZNY* program pod Androida do lokalizacji
    nadajników telefonii komórkowej?  Wypróbowałem juz chyba ze 20 sztuk z
    Google Play a nawet na ślad działającego poprawnie nie trafiłem.

  • 2. Data: 2021-07-29 11:18:59
    Temat: Re: Maszty zasięg GSM
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-07-27 13:09, trybun wrote:

    > Ma może ktoś namiary na *SKUTECZNY* program pod Androida do lokalizacji
    > nadajników telefonii komórkowej?  Wypróbowałem juz chyba ze 20 sztuk z
    > Google Play a nawet na ślad działającego poprawnie nie trafiłem.

    ale o co chodzi? co ten program miałby robić?

    http://beta.btsearch.pl/

  • 3. Data: 2021-07-29 22:20:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2021 o 11:18, m4rkiz pisze:

    > ale o co chodzi? co ten program miałby robić?
    >
    > http://beta.btsearch.pl/

    Pewnie to
    https://www.dobreprogramy.pl/btsearch,program,androi
    d,6628435630348417

    Używam, działa, tylko trzeba trochę inteligencji do tego :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-07-30 12:57:02
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > ale o co chodzi? co ten program miałby robić?
    >
    > http://beta.btsearch.pl/

    Pokazywać z którego przekaźnika korzysta telefon w danej chwili.

    Tu jest przykład takiego programu:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wi
    lysis.cellinfolite&hl=en_US&gl=US

    Bliski ideału, gdyby tylko nie pokazywał danych wziętych, właściwie nioe
    wiadomo skąd, bo pokazuje lokalizacje z przekaźników których fizycznie
    nie ma albo nie pokazuje w ogóle tych które są.

  • 5. Data: 2021-08-02 10:38:25
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 27.07.2021 o 13:09, trybun pisze:

    > Ma może ktoś namiary na *SKUTECZNY* program pod Androida do lokalizacji
    > nadajników telefonii komórkowej?  Wypróbowałem juz chyba ze 20 sztuk z
    > Google Play a nawet na ślad działającego poprawnie nie trafiłem.

    1. Aplikacja Netmonitor:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pa
    rizene.netmonitor
    2. Wykaz stacji bazowych zaimportowany do wspomnianej aplikacji, wykaz
    ściągnięty stąd: http://btsearch.pl/nobbimonitor.php

  • 6. Data: 2021-08-03 01:37:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-02 o 10:38, mrvtktjv pisze:

> [...]
    rizene.netmonitor
    > 2. Wykaz stacji bazowych zaimportowany do wspomnianej aplikacji, wykaz

    Albo ustaw sobie na Playa zamiast szukać, albo zrezygnuj z tego Playa,
    który zasięgu nawet w Warszawie (w mieszkaniach) nie ma. Zresztą telefon
    powinien Ci pokazać nadajniki, które działają i sobie wybierz.
    Ja to mam sztywno ustawione na swojego kartowego.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-08-03 14:18:45
    Od: djdjd <s...@d...pl>

    W dniu 2021-07-30 o 12:57, trybun pisze:
> [...]

    Jak dla mnie NetMonster jest świetny. Trzeba tylko w aplikacji ściągnąć
    bazy danych dla wybranych sieci i województw.

  • 8. Data: 2021-08-04 11:43:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.08.2021 o 10:38, mrvtktjv pisze:

> [...]
    rizene.netmonitor
    > 2. Wykaz stacji bazowych zaimportowany do wspomnianej aplikacji, wykaz

    Miałem już kiedyś zainstalowany, zmienił się, ale nie na tyle aby
    pracować tak jak się od od takiego programu oczekuje. Co prawda nie
    wprowadza w bład jak np. Network Cell Info danymi wziętymi z sufitu, ale
    to jego "operator nieznany" też niewiele może pomóc gdy ktoś potrzebuje
    konkretnych informacji o przekaźniku w danej chwili.

  • 9. Data: 2021-08-04 11:44:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.08.2021 o 14:18, djdjd pisze:

    > Jak dla mnie NetMonster jest świetny. Trzeba tylko w aplikacji
    > ściągnąć bazy danych dla wybranych sieci i województw.

    A jakiś namiar na tego NetMonstera?

  • 10. Data: 2021-08-04 18:21:48
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 04.08.2021 o 11:44, trybun pisze:
    > A jakiś namiar na tego NetMonstera?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mro
    czis.netmonster