  • Data: 2021-01-16 20:47:55
    Temat: Re: Max długość przewodu eSATA
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/01/2021 20:38, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
    > Hot-swap na e-sata powinien działać poprawnie

    Mam laptopa z eSata, z informacją w instrukcji że jest hotswap (bodaj,
    instrukcji już nie mam, ale pisali o tym, pamiętam). Przeleciały przez
    niego Vista,Win7,8,8.1 i 10.

    Ładnie wykrya nowy dysk.

    Problem jest z wyjęciem. Dysk nie znika z listy, przez kilka minut.
    Potem znika sam z siebie. Na wszystkich OSach.