    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Max długość przewodu eSATA
    Date: Sun, 17 Jan 2021 21:13:05 +0100

    Żeby nie było za różowo, eSata ma też wadę:
    wiele programów diagnostycznych nie widzi takiego dysku jako "zewnętrznego", uparcie
    szukają po USB.
    Ot przykładowo taki Seagate Toolkit nie widzi.
    Podobnie ESWin (Samsung SMART utility for Windows) nie widzi dysku po eSata, no i
    jeszcze sporo innych fajnych programików (jak np.
    HP Disk Storage Format Tool).

    -----
    > Jeśli mam być szczery, to na pierwszym miejscu jest Thunderbolt 3, a dalej Usb 3.1
    Gen 2 na złączu USB-C.