  • Data: 2021-09-07 19:52:57
    Temat: Re: Mercedes się stara?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Sep 2021 19:00:34 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Irek.N.,
    >
    > Bez przesady - mieszkam prawie na wsi, 14 kW dostałem bez problemu. W
    > domu ładuje się w nocy, nie w dzień - chyba, że masz PV na dachu.

    No generalnie chcemy z PV ladowac, bo co to za zysk weglem w nocnej
    taryfie :-)

    > Przez 10 godzin naładujesz z palcem w czterech osobówkę.

    A jak wszyscy sasiedzi tez beda chcieli 14kW?
    Jaki masz transformator i na ile domow ?

    > 900 V DC

    A bateria jakie ma napiecie?

    Bo jesli tak lubia ladowarki DC ... czy one nie mialy ładować baterii
    bezposrednio, bez przetwornic w samochodzie ?

    J.