  • 1. Data: 2013-03-31 11:43:17
    Temat: Metoda produkcji anten szczelinowych ?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    Czy ktoś wie jaka metodą są robione anteny szczelinowe wlan itd .?
    wycinanie waterjet , laserem , frezowanie , tłoczenie na prasie ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-31 18:34:17
    Temat: Re: Metoda produkcji anten szczelinowych ?
    Od: Honza <H...@p...com>

    W dniu 2013-03-31 11:43, Szumek pisze:
    > Witam
    > Czy kto? wie jaka metod? s? robione anteny szczelinowe wlan itd .?
    > wycinanie waterjet , laserem , frezowanie , t?oczenie na prasie ?
    > pozdrawiam

    Chcesz produkcje zaczac ?

  • 3. Data: 2013-04-01 10:17:12
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Honza" <H...@p...com> napisał w wiadomości

    > Chcesz produkcje zaczac ?

    chcę sobie zrobić
    mam dostęp do plazmy ale akurat po plazmie
    zostaje syf w środku po paleniu

  • 4. Data: 2013-04-01 10:57:57
    Od: Honza <H...@p...com>

    W dniu 2013-04-01 10:17, Szumek pisze:
    > U?ytkownik "Honza" <H...@p...com> napisa? w wiadomo?ci

    > chc? sobie zrobi?
    > mam dost?p do plazmy ale akurat po plazmie
    > zostaje syf w ?rodku po paleniu

    Mozna zwykla wiertara i pilnikiem, aluminium to prosty w obrobce metal.

    Najlepsze efekty mozna osiagnac laserem z tym ze przy jednostkowej
    produkcji to sie raczej nie oplaca .

  • 5. Data: 2013-04-01 14:27:15
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    > Mozna zwykla wiertara i pilnikiem, aluminium to prosty w obrobce metal.
    >
    > Najlepsze efekty mozna osiagnac laserem z tym ze przy jednostkowej
    > produkcji to sie raczej nie oplaca .

    raz mi robili frezarką manualną
    mimo dobrego wykończenia dziur ,niedokładności
    spowodowały dziwaczną charakterystykę anteny

    nie daleko mnie jest waterjet
    tylko nie wiem czy przecinanie jednej ścianki
    nie uszkodzi środka i przeciwległej ścianki

    czy ktoś palił taki profil aluminiowy laserem ?
    podejrzewam że laser będzie miał taką samą wadę jak plazma wydmuchiwany
    materiał lepi się w środku do ścianek
    chyba żeby palić pod lusterm wody ?
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-04-01 15:33:43
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > raz mi robili frezarką manualną
    > mimo dobrego wykończenia dziur ,niedokładności
    > spowodowały dziwaczną charakterystykę anteny

    Zapodaj kształt, się zobaczy :)
    Irek.N.

  • 7. Data: 2013-04-01 21:46:01
    Od: Honza <H...@p...com>

    > czy kto? pali? taki profil aluminiowy laserem ?
    > podejrzewam ?e laser b?dzie mia? tak? sam? wad? jak plazma wydmuchiwany
    > materia? lepi si? w ?rodku do ?cianek
    > chyba ?eby pali? pod lusterm wody ?
    > pozdrawiam

    To zalezy od grubosci scianki, my dodatkowo wkladalismy do srodka
    plaskownik zeby laser nie palil drugiej strony profilu i anteny dzialaja
    do dzis czyli juz ponad 10 lat.Woda odpada bo za mala dokladnosc i
    zostaje wior na sciankach ktory pozniej trzeba skrobac pilnikiem. Jesli
    ma byc powtarzalnie i dokladnie to tylko laser ale czy to sie dzisiaj
    oplaca jak gotowe szczelinowki mozesz kupic za grosze ?

  • 8. Data: 2013-04-02 00:33:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 21:46:01 +0200, Honza napisał(a):
> [...]
    > ma byc powtarzalnie i dokladnie to tylko laser ale czy to sie dzisiaj
    > oplaca jak gotowe szczelinowki mozesz kupic za grosze ?

    Skoro za grosze ... to wykrojnikiem na prasie robione :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-04-02 08:39:40
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    profil aluminiowy to 100mm x 25mm 2mm grubości
    wycinany kształt to prawie postokąty 10x80mm
    robione dla tego że na inną czestotliwosść niż dostepne wlan
    a jak myślicie jak by sie spisało ciecie plazma pod lustrem wody ?

  • 10. Data: 2013-04-02 09:46:48
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 08:39:40 UTC+2 użytkownik szumek napisał:
> [...]
    >
    > robione dla tego że na inną czestotliwosść niż dostepne wlan
    >
    > a jak myślicie jak by sie spisało ciecie plazma pod lustrem wody ?

    Laserem się takie rzeczy wycina a nie plazmą. Co żeś się na plazmę oparł. Plazma to
    chamska przy laserze metoda cięcia. Jak potrzebna jedna czy dwie sztuki to lepszą
    dokładność da wycięcie tego ręcznie niż plazmą. A tak przy okazji. Może znasz stronę
    gdzie takie anteny są opisane. Zrobił bym sobie do netu tylko wymiarów nie znam.