  • Data: 2022-01-17 19:05:51
    Temat: Re: Michelin CrossClimate SUV się zguzowały
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Jan 2022 18:13:55 +0100, Myjk wrote:
    > Fri, 7 Jan 2022 23:25:43 +0100, J.F.
    >
    > Jak są dobre to są równe, z pewnością nie widać takiego bicia.

    Film niewyrazny, to trudno mi ocenic bicie :-)

    zobacz jak panu lata obwod ponizej oslony
    https://youtu.be/m-_uJ_ib5xY?t=97

    > Jestem, ale jestem też świadomy, w przeciwieństwie do niektórych, że
    > człowiek łatwo się przyzwyczaja, szczególnie jeśli coś nie pojawia się
    > nagle, tylko się z tym trwa i powoli się nasila, stąd jak ojciec wsiadł to
    > odrazu to zauważył. Dlatego jak ktoś mi kituje że nie widzi różnicy w
    > jeździe EV i ICE, to polecam mu pojeździć z miesiąc bez przerwy EVem, a
    > potem wrócić do ICE. To się przekona jaka ICE to taczka, szczególnie
    > klekot. :PP

    Ja tylko mowie, ze w moim dieslu duzo rzeczy halasuje przy duzej
    predkosci i wcale nie silnik jest najglosniejszy.

    Jak EV nie zrobia lepiej, to tez bedzie halasowal.

    A czy jest lepiej zrobiony ... nagranie z telefonu mnie nie przekona
    :-P