  • Data: 2021-01-10 01:48:37
    Temat: Re: ***** Microsoft
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.01.2021 12:47, LordBluzg(R) wrote:

    > Po prostu, wyłączałem na koniec pracy :]

    Tu powinienem ponowić to samo pytanie co powyżej :-)

    > Microsoft w sumie o tym wie, ale udaje że nie wie.

    Przy czym mnie od około osiemnastu lat bardzo mało interesuje co robi
    Microsoft i o czym wie a o czym nie. W 2002 odesłałem ostatni roboczy
    Windows do Krainy Wiecznych Bitów. Utrzymuję tylko wirtualkę dla tych
    paru programów na krzyż. Stąd pytałem "what took you so long" w temacie
    czegoś innego.