  • Data: 2021-03-13 11:06:14
    Temat: Re: Miejscowa konkurencja dla chińskich prototypów pcb
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Mar 2021 20:20:59 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > A cło? faktura?

    Ostatnio FedExIP odpuścił, nie wiem czemu. Nawet u oszustów (Amazon)
    coś zamówiłem za 2k PLN a się okazało, że sklep na Amazon udawał, że
    jest z Niemiec (pierwsze podejrzenie padło jak w korespondencji użył
    "dobry przyjaciel") i oczywiście się okazało - Chińczyk i wysyłka z
    Chin. Trochę mnie to wkurzyło bo po to wybrałem Niemca by nie płacić
    cła. Przyszło z Chin bez cła i VAT.
    Coś się zmieniło?

    --
    Marek