  • Data: 2021-02-25 18:40:30
    Temat: Re: Miernik energii potrzebny, taki domowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    heby <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Pozyton wszystko udostępnia:
    >https://www.pozyton.com.pl/protokoly_transmisji_dan
    ych/protokol_transmisji_danych_sEAB_wer_MID_wer_od_0
    2_09_do_02_12.pdf
    >Pisałem oprogramowanie do komunikacji z tymi
    >https://pozyton.com.pl/liczniki_na_szyne.html oraz LABM.

    >Nie wiem, nie kupowałem osobiście. Ale dlaczego nie miałoby dać się
    >kupić?

    No bo Kowalski "dostaje" od zakladu energetycznego, wiec liczniki sie
    sprzedaje hurtem do ZE ... a handel detaliczny nawet nie jest
    zainteresowany, bo kto to kupi.

    Na szczescie przemysl bywa zainteresowany rozliczeniami wewnetrznymi,
    wiec wiecej chetnych jest :-)

    A swoja droga ... w nowym budynku mieszkalnym to kto instaluje
    liczniki - deweloper/wspolnota na swoj koszt czy dostawca pradu ?

    J.