    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik "identyczności faz", ale sprytnie.
    Date: Fri, 27 Nov 2020 11:38:57 +0100

    W dniu 2020-11-26 o 23:17, - pisze:

    > Zakladam ze watkotworcy chodzilo o to ze jak podpina ten zasilacz to jednak istotne
    jest z ktorej strony w gniazdku jest faza.
    > Wiec jak w obu gniazdakch jest ta sama faza to neonowka pokaze gdzie jest przewod
    fazowy.
    > Wiec wiadomo jak zasilaczowi wtyczke obrocic.

    Teraz jasne.
    Poprzednio zrozumiałem, że neonówka ma pokazać, że ta sama faza (no bo
    głównie o tym jest mowa). Pokazała by jakby ją włączyć między przewody
    fazowe obu gniazdek (po uprzednim sprawdzeniu (też neonówką) które to).
    Tylko, że to wymaga również pociągnięcia kabla, a rozumiałem, że
    neonówka załatwi to bez kabla.
    P.G.