  • Data: 2023-02-28 11:34:32
    Temat: Re: Miernik napięcia
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 28 lutego 2023 o 11:10:45 UTC+1 Trybun napisał(a):

    > Czyli jednak multimetr.. Wcześniejsze próby z żarówkami nic nie dawały
    >
    > Nie ma regulacji, ale w tym wypadku to nie jest przyczyną bo jeszcze
    > klika dni temu na tym zasilaczu nie było problemów z sygnałem.

    Am może to ani zasilacz, ani antena (tzn. teraz to już mogą być jako dodatkowe,
    jeśli przy niepotrzebnym "naprawianiu" popsułeś), tylko wyłączyli nadajnik,
    na który masz skierowaną antenę?

    Ew. jak to "kilka dni temu" się stało, to może wtedy, jak wiało, i kabelek stracił
    ostatnią nitkę zewnętrznej żyły.

    A w ogóle to mówimy o DVB-T (obecnie już tylko telewizja reżimowa) czy o DVB-T2?