    From: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik napięcia
    Date: Sat, 18 Mar 2023 23:13:48 +0100
    <640c8336$0$9588$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuncav$n2b$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <64107b5a$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuq91f$f5k$1$Janusz@news.chmurka.net>

    W dniu 14.03.2023 o 17:57, Janusz pisze:

    > Tylko do specjalnej anteny, już ktoś dawał link. Zwykłe są na wyższe
    > napiecia.

    Mam "zwykły" wzmacniacz, który był zasilany z 12V przez wiele lat.
    Po zakupie dekodera DVBT zauważyłem że jest opcja zasilania wzmacniacza
    więc odpiąłem separator z zasilaczem i podpiołem pod tuner.

    Sygnał mam ok 95% i jakość ok 97%, podobie zrobiłem u rodziców
    pozbywając się zasilacza 12V. Nie widzę spdku jakości sygnału
    czy poziomu sygnału. Wygląda jakby wzmacniacze poprawnie działały
    na 5V chociaż domyśle były 12V i mają >10lat.
    Trudno mi nawet określić ile bo u rodziców pewnie ok 23-25 lat
    ma antena wraz z wzmacniaczem (zwykła antena siatkowa z wzmacniaczem
    na teoretycznie 2-5 odbiorniki).
    --
    pzdr, j.r.