    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik napięcia
    Date: Sun, 2 Apr 2023 16:37:05 +0200
    <640c8336$0$9588$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuncav$n2b$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <64107b5a$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuq91f$f5k$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <642920cd$0$19614$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2023-04-02 o 08:29, Trybun pisze:

    > Co to znaczy "specjalna antena"? Skoro tuner czy TV mają zasilanie 5V to
    > chyba problem tylko w samym wzmacniaczu (który można wymieniać) a nie w
    > samym układzie drutów?
    Oczywiste że we wzmacniaczu, napisałem specjalna bo suweren będzie
    raczej komplet kupował bez wiedzy że to antena + wzmacniacz. A jak widać
    w sklepach to
    nie ma wzmacniaczy doantenowych luzem na 5V czyli musisz kupić komplet z
    anteną.

    > To jedyna możliwość?
    Nie, być może na ten mocny mux sama dobra antena z symetryzatorem
    wystarczy do tego osobna na słaby mux w innej polaryzacji ze
    wzmacniaczem i zwrotnica aby to spiąć w całość.

    > Zgłosiłem do UKE, na razie brak odzewu, oczywiście nie wspominałem o
    > bazie tylko że mam problemy z zakłócaniem sygnału.

    No to zobaczymy co z tego wyjdzie, chociaż ja bym sobie wielkich
    nadzieji nie robił.

    --
    Janusz