    From: ikaros30 <i...@w...pl>
    Subject: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: ikaros30 <>
    Date: Tue, 24 May 2011 23:49:41 +0200

    Dnia Tue, 24 May 2011 23:39:27 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Z tego co mi się wydaje, to liczy się kiedy Ty wniosek wysłałeś, a nie kiedy
    > sąd sobie go zarejestrował.
    > Czyli jak najbardziej możesz wnosić sprzeciw, a może i o przywrócenie
    > terminu, jeśli gdzieś go zgubili razem z Twoimi prawami.

    Wiesz co? Pismo z Policji zawierało jakąś ich tam policyjną sygnaturę
    sprawy. Na tę sygnaturę powoływałem się pisząc wniosek do sądu o uznanie
    mnie tym oskarżycielem. Tymczasem wyrok sądu w tej sprawie jest opisany
    zupełnie inną sygnaturą. Czyli nawet nie wiem, czy ktoś dowiązał mój
    wniosek do konkretnej sprawy. A poza tym zastanawia mnie jedna sprawa.
    Jeżeli sąd nawet wydaje wyrok w trybie nakazowym, bez udziału stron, to kto
    w takim przypadku jest oskarżycielem? Zawsze myślałem, że jakiś prokurator,
    ale teraz zwątpiłem. Przecież nawet gdy sąd to olewa, to prokurator
    powinien wezwać strony do złożenia zeznań. Niczego takiego nie było! Czy
    Policja może być oskarżycielem?

    --
    i...@w...pl