  • Data: 2011-06-02 12:47:29
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i właśnie o to chodzi. TU gościa już wyceniło tego mojego złoma, ale
    > wyceniło go o połowę taniej niż za niego zapłaciłem 3 miesiące przed
    > wypadkiem. Korzystając z rad kolegów na tym forum chciałem jako
    > oskarżyciel
    > posiłkowy odzyskać od gościa zwrot tej różnicy. Ale wydaje mi się, że
    > teraz
    > to już dupa jasiu!

    Ale po co od gościa? Weź podzwoń po 'złomiarzach' załatw 2-3 ich oferty
    cenowe na odkupienie złomu i zrób odwołanie do TU, że zawyżyli cene wraku.
    Mnie bez szemrania wypłacili różnice do ZANIŻONEJ mojej kontr-oferty ; LOL

    A tak będziesz się bujał w sądzie z jakimś cieciem z marną szansą na
    wyciągnięcie kasy od niego nawet jak sąd coś zasądzi co bez dobrej papugi
    będzie bardzo trudne.