  • Data: 2011-06-02 14:05:31
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale że nieby co, sugerujesz, że TU zapłaci za niego to co sąd zasądzi?
    > ZAPOMNIJ

    >Nie przekonasz go. On wie lepiej, nawet jeżeli nic nie wie -- patrz wątek
    >sprzed 2 tyg.

    Tyle, że ja akurat mam świeże doświadczenia i wiem, że prościej i lepiej
    ściągnąć kasę z TU bo można wyszarpać więcej i oni są wypłacalni. A
    absurdalnie można na wyroku sadowym zasądzającym na sprawcy odszkodowanie
    stracić bo wtedy właśnie TU solidarnie odliczy sobie tę kwote od własnych
    zobowiązań. /nie dotyczących pojazdu ale np. zdrowotnych i pokrewnych/