  • Data: 2011-06-02 17:56:29
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4de7a632$0$2504$65785112@news.neostrada.pl...

    > Masz jak wół:
    >
    > Zgodnie z tym przepisem, w
    > postępowaniu sądowym o naprawienie szkody objętej ubezpieczeniem
    > obowiązkowym odpowiedzialności cywilnej jest niezbędne przypozwanie
    > zakładu
    > ubezpieczeń.

    Ano.
    I zrozumiałeś co zacytowałeś, bo jakoś z Twojej odpowiedzi to nie wynika?

    > Postępowaniu sądowym o NAPRAWIENIE SZKODY OBJĘTEJ UBEZPIECZENIEM, a nie
    > ustaleniu winnego.

    LOL !!!!
    Weź wreszcie przeczytaj coś o problemie na którego temat zabierasz głos, bo
    się coraz bardziej kompromitujesz.

    HINT: Wniosek o zasądzenie naprawienia szkody MOŻE BYĆ jednym z elementów
    procesu karnego, a to że tego nie wiesz, tym gorzej dla Ciebie.

    > Jednego z drugim nie połączysz

    Jasne.
    Prawnik pisze (cytowałem) że można połączyć, ale Ty wiesz lepiej, bo tak i
    już.

    >bo abyś mógł chcieć coś od TU, najpierw człowiek objęty OC przez konkretne
    >TU musi być uznany winnym

    Bzdura.
    Wcale nie najpierw.
    Może być równocześnie, na tym samym procesie.
    Wystarczy że poszkodowany złoży taki wniosek.

    I przestań już pisać na temat o którym nie masz zielonego pojęcia.