  • Data: 2011-06-03 18:51:11
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zgadza się.
    > I do tego bezczelnym do granic możliwości.

    >Trzeba być bezczelnym

    Jak sobie życzysz.
    Ale i w tej sprawie nigdy się nie zgodzimy.

    > Pisałeś, że do tego musi być pozwane TU w osobnej sprawie cywilnej.
    > Czyli zupełnie co innego niż teraz napisałeś.

    >Mógłbym poszukać dyskusji

    To szukaj.
    Cytaty były, ale możesz udawać pomroczność jasną i twierdzić że nie
    napisałeś swoich słów.

    >, gdzie już na początku pisałem, że pozwane w sprawie
    >musi być TU, ty twierdziłeś że absolutnie nie, że sąd zasądzi od sprawcy, a
    >on
    >sobie dojdzie reszty w TU.

    I dokładnie tak jest.
    Dlatego SPRAWCA ma możliwość przypozwania TU, żeby nie musiał bulić z
    własnych, czasem więcej niż zasądzone.

    > Zresztą mówimy teraz o czymś innym, że można pozwać sprawcę w procesie
    > karnym, to już do Ciebie dotarło,

    >To akurat wiem od dawna

    Jasne, szkoda że z cytatów wynika, iż zaprzeczałeś takiej możliwości.
    Z Twoich postów rzecz jasna również.