  • Data: 2011-06-03 19:14:33
    Temat: Re: Minęło 4 miesiące i nic!:(
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 3 Jun 2011 18:47:08 +0200, w <4de9100e$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 2 Jun 2011 21:10:06 +0200, w
    > <4de7e00f$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Racja - udawaj się i to w podskokach.
    > Skoro nie chcesz przyjąć do wiadomości cytatów z niej, to przeczytaj całość.

    To przeczytaj sobie następny artykuł, po tym który przytoczyłeś.

    A zresztą masz z objaśnieniem, bo nie zrozumiesz:
    http://prawnikow.pl/porady-prawne/w-sadzie/235996,Co
    -to-jest-przypozwanie-.html
    "Taki wyjątek przewiduje np. ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, która
    wymaga, aby w razie wytoczenia powództwa przeciwko ubezpieczonemu zawiadomić o
    toczącym się postępowaniu ubezpieczyciela."