eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Wed, 3 Apr 2013 19:11:09 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <kjhusd$7cp$6@dont-email.me>
    References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
    <kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <515c7aec$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 3 Apr 2013 19:11:09 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="7e2537d541f18107f7925602afb21d05"; logging-data="7577";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/+IyAtRJeofC384mQVga87"
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Cancel-Lock: sha1:uJo4aAwBWD3fgkVp94gkI3vLI2Q=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487822
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 18:54:36 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > kogutek444 wrote:
    >
    >> Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w
    >> głowicy. I nie dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w
    >> głowicy wzięła się stąd że jest mniej elementów wykonujących ruch
    >> wzdłuż swojej osi. A tak po ludzku że nie ma szklanek i popychaczy. I
    >> że da się go rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I co z tego.
    >> Ano gówno z tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli.
    >> Bo odchudzili na ile się dało wszystko co w środku.
    >
    > Nie przyszło Ci do głowy, że wszystko po to, żeby zmniejszyć bezwładność
    > i opory wewnętrzne?
    >
    >> I jak by go zakręcić o 25% więcej
    >> niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy
    >> od rajdowych 126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i
    >> przeżywał. To prawie 3 razy tyle co fabryka pisała o obrotach
    >> maksymalnych.
    >
    > Ciekawe jak długo, poza tym teraz przeciętny silnik ma 3x taką moc z
    > litra jak kaszlące gówno z malucha nawet ze wszystkim ekologicznymi
    > przymulaczami.

    i kosztuje 3 razy więcej niz cały maluch



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: