-
X-Received: by 10.49.130.7 with SMTP id oa7mr1925432qeb.12.1365453904072; Mon, 08 Apr
2013 13:45:04 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.130.7 with SMTP id oa7mr1925432qeb.12.1365453904072; Mon, 08 Apr
2013 13:45:04 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!t2no46095096qal.0!news-out.g
oogle.com!ef9ni9246qab.0!nntp.google.com!ca1no36580106qab.0!postnews.google.com
!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 8 Apr 2013 13:45:03 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kjv90s$h3v$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.200.70;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.200.70
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<kjv90s$h3v$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 08 Apr 2013 20:45:04 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488514
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 22:15:18 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
> W dniu 2013-04-08 17:09, k...@g...com pisze:
>
> > Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli
do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło
były gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że
widziałeś polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo.
Bzdura wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja
to była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że
dla Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.
>
>
>
> Myć ci się też nie chce?
>
> Może jednak odniesiesz się do twierdzenia że Polonez to tak na prawdę
>
> nadal FIAT 125p, a FIAT 125 to samochód na bazie _włoskiej_ licencji?
czy kiedykolwiek pisałem że Polonez nie ma nic wspólnego z 125p. Polonez powstał na
bazie 125p. Z tym że z Fiata to płyta podłogowa została i też zrobili pewne
modyfikacje. Na przykład tylne podłużnice zmienili, przegrodę czołową, tunel. Jak by
tak dobrze popatrzeć to pomimo zamienności części pomiędzy 125p a Polonezem to były
dwa różne samochody. A jak by porównać Poloneza z licencyjnym 125p 1300 to pomimo
wyimaginowanych podobieństw prawie nic by nie pasowało. Podmienić by można przednie
wahacze i belkę, amortyzatory, sporo z układu hamulcowego, końcówki, wspornik układu
kierowniczego, krzyżaki w wale, łożysko w wale wykorbionym, uszczelkę osłony
klawiatury, filtr powietrza, w tylnym zawieszeniu może by amortyzatory pasowały.
Licencyjny 125p i Polonez to były dwa różne samochody.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
- 08.04.13 23:02 masti
- 08.04.13 23:10 k...@g...com
- 08.04.13 23:10 DoQ
- 08.04.13 23:13 DoQ
- 08.04.13 23:13 J.F.
- 08.04.13 23:26 k...@g...com
- 08.04.13 23:29 k...@g...com
- 08.04.13 23:40 J.F.
- 08.04.13 23:53 J.F.
- 09.04.13 00:03 J.F.
- 09.04.13 07:14 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=