-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <1...@m...org> <1kkpeh16fgvb4$.dlg@myjk.org>
<a...@g...com>
<1...@m...org> <5a57217d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 11 Jan 2018 21:43:31 +0100
Message-ID: <d...@m...org>
Lines: 28
NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
X-Trace: 1515703407 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 83.31.147.139:12568
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622417
[ ukryj nagłówki ]Thu, 11 Jan 2018 09:34:14 +0100, Trybun
> Nie wiem jak u Mitsu, ale w niektórych elektrykach innych
> firm można wymieniać pojedyncze ogniwa baterii.
Ale koszty pewnie będą porażające.
Tymczasem jutro oddaję "mewę". Przed chwilą udało mi się zajechać
akumulatory praktycznie do zera. Co ciekawe jeżdżenie tylko w polu ECO nie
zwiększyło wcale znacznie zasięgu, nadal przejechałem 60km, na koniec
trochę mocniej dusząc -- bo ten "kop" elektrycznego silnika bez żadnej
zwłoki, a jednocześnie w ciszy, frajdę mi daje niesamowitą. ;P
Niemniej jednak to oznacza, że akumulatory się nadają na śmietnik. Nawet
już nie będę podłączać watomierza żeby testować ile tam wchodzi. Auto by
mnie zadowoliło, ale w takim stanie nie dam za nie więcej jak 5 tys. -- a
za tyle pewnie nie będą chcieli sprzedać. :P
Dlatego już zaklepałem do testów Outlandera Plug-in. To jest hybryda z
możliwością podpięcia do gniazdka. Niby też ma na bateriach zasięg 50km, a
do tego klasyczną wolnossącą benzynę -- fuj, dodatkowo uważam że hybrydy to
ślepa uliczka. Ale te 50km na prądzie by mi wystarczyło nie pozbywając
jednocześnie pełnej funkcjonalności w razie konieczności i mógłbym
spokojnie wymienić klekota by w ponad 90% jeździć na prądzie.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.18 22:23 Bolko
- 11.01.18 22:43 Bolko
- 12.01.18 12:59 Myjk
- 12.01.18 16:44 Myjk
- 12.01.18 17:04 Myjk
- 12.01.18 18:07 Bolko
- 12.01.18 18:50 Myjk
- 12.01.18 19:13 Myjk
- 12.01.18 20:12 ToMasz
- 15.01.18 12:51 Trybun
- 15.01.18 14:15 Myjk
- 15.01.18 16:32 Zenek Kapelinder
- 15.01.18 17:27 Myjk
- 15.01.18 18:14 J.F.
- 15.01.18 18:23 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław