-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Wed, 07 Apr 2010 12:59:34 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 36
Message-ID: <hphp8l$26u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<9...@4...com>
<hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
<hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
<hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.50.130.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1270638677 2270 80.50.130.130 (7 Apr 2010 11:11:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 11:11:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270951
[ ukryj nagłówki ]Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
> Yans van Horn pisze:
>> Robert Rędziak wrote:
>>> On Wed, 07 Apr 2010 10:45:40 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
>>> wrote:
>>>
>>>> Turbina ma być
>>>> dobrana do pojemności silnika.
>>>
>>> Zawsze mi się wydawało, że do spodziewanej mocy, ale ja to
>>> truskawki cukrem posypuję.
>>
>> I według Ciebie moc na którą dobierasz turbinę nie zależy od
>> pojemności silnika ? (a konkretnie widełki)
>
> Tak szczerze, to jednak niespecjalnie. Nie wiem też, jakie widełki masz
> na myśli. 1200KM z 1500cm3 to w te widełki wpada, czy nie?
Czyli rozumiem, że chcesz porównywać silnik, którego bez specjalnego
osprzętu nie da się uruchomić, który wymaga
totalnej przebudowy co 1-2 starty, silnik który jest tak kosztowny,
który ma takie tolerancje, że na zimno jest zatarty ?
To ten silnik chcesz porównywać ? To ma być dowód ?
Ok. skoro zatem pojemnośc nie ma znaczenia. To może zróbmy test.
Weźmiemy dwa silniki, np. 1.0L i 3.0L, następnie przy *określonym
budżecie, trwałości i niezawodności* będziemy je turbodoładowywać
zobaczymy na koniec kto osiągnął lepszy efekt. Co Ty na to ?
Nawet majać nieograniczone pieniądze, większy silnik będzie miał większy
potencjał.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.10 13:01 Yans van Horn
- 07.04.10 13:27 Artur 'futrzak' Maśląg
- 07.04.10 13:55 Jacek Rudowski
- 07.04.10 14:08 The_EaGle
- 07.04.10 14:22 Yans van Horn
- 07.04.10 14:29 Yans van Horn
- 07.04.10 14:40 Jacek Rudowski
- 07.04.10 14:42 Cavallino
- 07.04.10 14:55 Yans van Horn
- 07.04.10 15:07 WS
- 07.04.10 18:15 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:17 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:18 Robert Rędziak
- 07.04.10 18:49 Tomasz Pyra
- 07.04.10 19:55 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=