  • Data: 2020-11-22 20:36:03
    Temat: Re: Moc nominalna a maksymalna w... blenderze
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-22 o 18:43, Arnold Ziffel pisze:

    > To prawda -- potanić, ale nie tak, żeby przesadzić (jak tu). Równie dobrze
    > mogliby zrobić na styk. Nie kłóciłbym się, jakbym zamiast deklarowanych
    > 1500 W miał 1275 W. Ale prawie 2x mniej to już oszustwo...

    Ić do sondu :) Pewnie wygrasz, ale koszty sądowe są już wliczone w cenę
    produktu.

    BTW: Na rynku jest pełno tanich *mikroprocesorowych* ładowarek do
    akumulatorów samochodowych, opisanych 4 A. Problem w tym że te 4 A to te
    ustrojstwa dają przez pierwszą godzinę pracy, potem może połowę z tego.
    ale jest podstawa aby opisać ładowarkę 4A. Jakiś tam % klientów będzie
    reklamował taki produkt. Reszta będzie żyła w nieświadomości.

    > To prawda. Cena też jak dla masowego odbiorcy. Pewnie jakbym kupił taki za
    > 400 zł albo więcej (jeśli takie są), to miałby średnio tyle, ile jest
    > napisane...

    Ale nie kupisz bo ich nie ma. Wg speców od marketingu taki produkt w tej
    branży nie sprzeda się ( w sensownej ilości ), to i nikt ich nie
    produkuje. Ot, rynek taki. Masowy.

    Ale czasem jest wyjście. Ludzie składają pecety, rowery, samochody,
    robią różne zaawansowane projekty DIY. Nie ma być taniej, za to może być
    lepiej.

    Ale wątpię by komuś się chciało zaawansowany grzejnik olejowy robić,
    żeby 2 x na rok dogrzać się na działce :)

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza