  • Data: 2009-03-22 20:26:52
    Temat: Re: Modelowanie systemow w UML
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Kleczek wrote:

    > Inzynierowie innych specjalnosci, np. architekci, mechanicy, elektronicy
    > juz wiele lat temu sie nauczyli, ze jeden obrazek wart jest tysiac slow.
    > Informatycy widac jeszcze nie...

    Nie we wszystkich dziedzinach obrazki są przydatne. Załóżmy, że jakiś
    inżynier dobiera proporcje poszczególnych składników oraz sposób ich
    obróbki, aby uzyskać beton o założonych cechach.
    O ile bardzo łatwo jestem w stanie sobie wyobrazić opisanie tej procedury
    zdaniami, o tyle nie potrafię sobie wyobrazić, jak to w prosty i
    jednoznaczny sposób przedstawić na rysunku.