  • Data: 2018-10-22 20:15:23
    Temat: Re: Moduł GPS jako źródło czasu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co jest odchyleniem? Podpięcie taniego modułu GPS? A czemu tego nie
    > zrobić? Stopień komplikacji podłączenia modułu GPS do MCU jest podobny
    > do skomplikowania podłączenia przycisków do ustawiania czasu.
    >
    > Wg mnie to bardzo dobry pomysł. Nie ze względu na dokładność pomiaru czasu
    > a na bezobsługowość.

    I tutaj zgoda, ale zrozumiałem (pomyłkowo chyba), że Atlantis się
    powołuje na "dokładność". Moja culpa, cafam złośliwość do wątkotwórcy :)

    Natomiast ew. bezobsługowość rozwiązania z GPS oczywiście ma sens.
    W przeciwieństwie do walki o ułamki sekund dla zegara stojącego na
    komodzie - to imo przerost formy nad treścią.

    I jeszcze raz - oczywiście, dla rozrywki to można i sex z wiewiórką
    oklejoną taśmą ponoć, ale czy to na pewno ma sens...