  • Data: 2022-07-09 02:12:25
    Temat: Re: Moduł GSM nagle przestał działać
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > Mam pewną konstrukcję z popularnym modułem GSM SIM800L. W ciągu
    > ostatnich kilku lat wykonałem kilka egzemplarzy, które bezawaryjnie
    > działały w kilku różnych lokalizacjach. Ostatnio jedna z nich przestała.

    Urządzenie się nie zmieniło, ale co mogło się zmienić:

    1. Temperatura. To może powodować różne dziwne problemy. Urządzenie
    pracuje wewnątrz czy na zewnątrz?

    2. Coś z siecią. Może wcześniej zanim urządzenie dogadało się z modemem,
    modemowi już udawało się zalogować do sieci, a teraz trwa to dłużej, a ta
    komenda nie zadziała bez zalogowania do sieci?

    --
    Córeczka pyta mamę:
    - Co to jest impotencja?