  • Data: 2021-10-22 08:29:30
    Temat: Re: Moduł odbiornika FM z wyjściem cyfrowym?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.10.2021 12:46, Cezar wrote:

    > z takich bardziej nowoczesnych jest  SI473X

    Wygląda ciekawie, zwłaszcza z uwagi na wsparcie modulacji AM i pasm fal
    długich/średnich/krótkich. Niestety w moim projekcie tych
    funkcjonalności raczej nie będę w stanie wykorzystać z uwago na fakt, że
    urządzenie jest zamontowane w metalowej obudowie (a więc antena
    ferrytowa się nie sprawdzi), a poza tym w obwodzie zasilania mam
    przetwornicę impulsową, która pewnie będzie zakłócała działanie obwodów
    odbiornika AM, nawet po porządnym przefiltrowaniu zasilania.

    No chyba, żeby wyprowadzić gniazdko i podłączyć jakąś zewnętrzna antenę
    longwire/KDWZO. :)

    BTW rzuciłem jeszcze raz okiem na schemat swojego urządzenia. Z tego co
    widzę nie mam jednak żadnego I2S czy SPI wyprowadzonego na złącze
    rozszerzeń. Jest szansa, że uda się ogarnąć obsługę tego układu za
    pomocą software'owej implementacji I2S?