  • Data: 2020-08-15 15:12:41
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem kamery, rejestrator, osobny switch POE. Połączyłem wszystko,
    > zainicjowałem za pomocą web rejestratora + SmartPSS i tak zostawiłem na
    > kilka dni. Wszystko działa, to pomyślałem że teraz skonfiguruje detale,
    > tzn.

    Pomysł niezły ale zainwestowałbym nie w kamery IP ale CVI. Wiem, nie
    można się wtedy dobić do samej kamery, tylko przez rejestrator ale
    wszelkie inne problemy z kablami, zasilaniem itp odchodzą ale nie
    odchodzi jakość, co prawda do pewnego stopnia...ale nie wiem jaką
    rozdzielczość chcesz uzyskać i jaka Cię zadowoli.

> [...]
    > się szary i malują się jakby same zmiany (Main Stream, Sub Streamy CBR
    > D1 są w porządku).
    >
    > Próbowałem wyłączać pojedyncze opcje, ale właśnie co przywróciłem
    > domyślne ustawienia wszystkiego i od 2h odpukać spokój. Zobaczę przez
    > następne 24h jak się warunki na zewnątrz będą zmieniać, czy się poprawiło.
    >
    > Ale co mogę zakładać, procesory w kamerach nie wyrabiają? Po zalogowaniu
    > się lokalnie do kamer, w logach nie ma żadnej informacji o błędzie,
    > restarcie, utracie zasilania. Przez dobę pingowałem adresy kamer i nie
    > straciłem żadnego pakietu, czasy <= 5ms.

    IMHO, za niski model rejestratora. Tutaj jednak trzeba dobrze dobrać
    kamery do rejestratora, żeby była pełna kompatybilność.
    --
    LordBluzg(R)