  • Data: 2020-08-23 17:20:58
    Temat: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-23 o 15:16, Marek pisze:

    >> Bzdury opowiadasz. NACL Web Plugin
    >> https://chrome.google.com/webstore/detail/easy-viewe
    r/anjoggeimnldigfcihcggejncophmhjc?data1=HideRevv2v2

    > I rozumiem ten plugin służy do zalogowania się do web interfejsu kamery
    > Foscam np . R4 by była możliwość ustawienia wszystkich jej parametrów?
    > (Nie interesują mnie programy/pluginy do podglądu obrazu, tego jest na
    > pęczki i nie onto chodziło w moim poście).

    Misiu kolorowy, do Internet Explorera też jest wtyczka: activex. :>
    Problemem jest, że producenci sprzętu nie będą się opierali na darmowych
    przeglądarkach, które mogą za chwilę zdechnąć i dlatego bazują na IE,
    który był gwarantem, że to nie zdechnie.
    Co do obsługi systemów przez darmowe dystrybucje Linuksa, który też może
    zdechnąć, nikt raczej nie będzie kombinował. To jest domeną Linuksa,
    żeby się dopasował tak, jak to robi dotąd z innymi rzeczami a nie odwrotnie.
    --
    LordBluzg(R)