    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Monitoring dahua, co jest?
    Date: Wed, 26 Aug 2020 22:50:04 +0200

    On 26.08.2020 18:35, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie wiem jaki masz rejestrator ale 8 kanałowy CVI z wyższej półki (klasa
    > 5) kosztuje ok 400-500zł.

    Ma nagrywać do 8Mpx (4K) na kanał, obsługiwać do 8 kanałów, wystarczy
    obsługa 1HDD, ale żeby miał podstawową obsługę wykrywania ruchu (Motion
    Detection, Video Loss, Tampering), pobierał czas z Internetu i wysyłał
    maila o zdarzeniach.

    Najtańszy na stronie Dahua wychodzi ten -
    https://www.dahuasecurity.com/ceen/products/All-Prod
    ucts/HDCVI-Recorders/Lite-H.265-4K-Series/1-HDD/XVR5
    108HS-4KL-X

    > Kłamiesz :)
    > https://allegro.pl/listing?string=hac-hfw1400r&bmatc
    h=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-4-08
    13&order=d

    Wstrzymaj konie. To co podałeś -
    https://www.dahuasecurity.com/ceen/search/products?k
    eyword=hac-hfw1400r
    - ma status End Of Life, to nic dziwnego że -
    https://www.dahuasecurity.com/ceen/products/productS
    elector - tego nie
    wyszukuje.

    Poza tym, ta kamera nie ma funkcji Startlight (o softwareowym DWDR
    zamiast o WDR opartym na wielu ramkach z różną ekspozycją i o zmiennej
    ogniskowej zamiast stałej już się nie będę czepiał) - podałem konkretne
    wymagania których szukałem. Ta ich nie spełnia więc to nie jest to samo.

    > https://allegro.pl/oferta/kamera-analog-hd-4mpx-dh-h
    ac-hfw1400t-0280b-s2-9071827429

    Podałeś 4Mpx i kosztuje 200zł. To ja zrobię tak. Tutaj analogiczna IP
    też od Dahua -
    https://allegro.pl/oferta/kamera-ip-dahua-ez-ip-ipc-
    d2b40-0360b-4mpx-8885784419
    - kosztuje nawet 20zł mniej :-)

    Już pomijając to, że nie mają Starlight, jasność obiektywów F2.0,
    zamiast WDR softwareowy DWDR...

    > Można trafić za 150 ale trzeba lepiej poszukać. Ja nie zaopatruję się na
    > Allegro lecz w hurtowni i mam niższe ceny.
    >

    > Tutaj masz konfigurację za 2kzł
    > https://allegro.pl/oferta/zestaw-monitoringu-dahua-8
    -kamer-fullhd-1080p-ir20-7387996137

    Ale ja nie chciałem z kamerami 2Mpx, też nie z 8Mpx. Chciałem z 4Mpx.
    Szukam w tych zestawach i coś znaleźć nie mogę. Zestawy analogowe
    powyżej 2Mpx to ich tam prawie nie ma, a te co są to nagle robią się
    zestawy 2, 4, 6 kamer maks. Ciekawe dlaczego?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz