  • 1. Data: 2002-01-05 23:37:13
    Temat: Re: Monopol NASK
    Od: obi <o...@u...skrzynka.pl>

    Andrzej Karpinski napisał/a:

    [...]
    Tam gdzie sa ogromne mozliwosci wskazales tylko i wylacznie
    przeszkody:) Proponuje przemyslec temat, spojrzec na rejestracje
    domen nie jako dzialanie w czynie spolecznym ale czysto komercyjne,
    przynoszace konkretne zyski.

    > P7 Odczepcie sie od NASK, bo nie wiecie co czynicie ;> Wyglada
    > na to, ze nikt z krzykaczy nigdy nie obslugiwal nic duzego,
    > nie posiada projektow, procedur, pomyslu na migracje, biling,

    Po co wymyslac cos nowego jesli to wszystko _juz_ dziala na swiecie,
    i to od jakiegos czasu. I wcale nie musi byc "duze". <OT>Ostatnio
    slyszalem ciekawa teze ze urzad zatrudniajacy ponad 1000 urzednikow
    jest w stanie zapewnic sobie prace bez zlecen z zewnatrz, takie
    perpetum mobile swego rodzaju:)</OT>

    [...]
    > Gadanie o zmianie
    > domeny jest proste, ciekawe jednak, czemu nikt nie siadzie, [...]

    Mnie rowniez to ciekawi, oto mamy piekna, slabo wypelniona nisze
    rynkowa a jakos nikt nie kwapi sie aby zapelnic owa pustke. Ludzie
    inwestuja ciezkie pieniadze w portale typu ahoj i inne wiedzac ze sa
    np. osmym portalem a przetrwaja tylko trzy, a nikt nie wpadl na
    pomysl aby zarabiac na rejestracji domen. A zarabiac mozna sporo i to
    nie tylko bezposrednio na rejestracji (tak na marginesie widzial ktos
    reklamy nasku? Typu "zaklep swoja domene zanim zrobia to inni"? Jest
    zdaje sie zwiazek miedzy iloscia wydawanych pieniedzy na reklame a
    kondycja firmy, w tym schemacie naskowi bankructwo nie grozi:)

    Pozdrawiam
    obi
    o...@s...pl

  • 2. Data: 2002-01-06 23:10:39
    Temat: Re: Monopol NASK (Re: do OT)
    Od: "Jack J." <j...@d...poczta.onetu>

    Użytkownik "obi" <o...@u...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
    | <OT>Ostatnio
    | slyszalem ciekawa teze ze urzad zatrudniajacy ponad 1000 urzednikow
    | jest w stanie zapewnic sobie prace bez zlecen z zewnatrz, takie
    | perpetum mobile swego rodzaju:)</OT>

    Ostatnio, dobre sobie. Teza sformułowana przez śp. Cyryla Northcote
    Parkinsona. Jest to jedno z Jego słynnych "praw" - tyle, że w
    odróżnieniu od większości cytowanych, to akurat jest oryginalne :-) I
    nie chodziło o urząd, tylko o instytucje w ogóle.
    A teraz pytanie za >60000 punktów: ile osób jest zatrudniionych w
    Telekomunikacji Polskiej SA?

    --
    Marek Kamiński => bieguny Ziemi.
    Jacek Pałkiewicz => źródła Amazonki.