  • 1. Data: 2002-01-05 23:38:07
    Temat: Re: Monopol NASK
    Od: obi <o...@u...skrzynka.pl>

    Krystian Stypula napisał/a:

    > Sa koszta, ktorych zbic sie nie da.

    A ja bym sie upieral ze jednak sie da:) Co wiecej jestem w stanie
    podac przyklady gdzie bedzie sie oplacalo zarejestrowac domene za
    darmo:) np. w ramach uslug wiazanych czyli kupujesz od firmy np.
    wirtualny serwer www, podpisujesz umowe na dwa lata a za to
    rejestracja domeny i jej utrzymanie przez czas trwania umowy jest
    darmowe:)
    Chcialbym rowniez zwrocic twoja uwage na www.prv.pl - jak widac da
    sie za darmo nawet bez umow:) a nie sadze aby zarejestrowanie domeny
    cos.pl generowalo az o kilkaset zl wieksze koszta.

    Pozdrawiam
    obi
    o...@s...pl

  • 2. Data: 2002-01-06 11:51:25
    Od: "Krystian Stypula" <k...@h...pl>

    Witam!
> [...]
    > wirtualny serwer www, podpisujesz umowe na dwa lata a za to
    > rejestracja domeny i jej utrzymanie przez czas trwania umowy jest

    A to z kolei jest dobrym pomyslem, tylko wymagaloby calkowitego
    przebudowania rynku na wzor francuski - kupic mozesz tylko paczki po
    kilka(nascie) domenolat i w ramach tego gospodardowac, sprzedajac swoim
    klientom lub dodajac do swiadczonej uslugi "w cenie". Sa jednak wady:
    - co z "nie providerami"?
    - dalej musi istniec podstawowy chociaz dzial supportu/obslugi technicznej.

    > Chcialbym rowniez zwrocic twoja uwage na www.prv.pl - jak widac da
    > sie za darmo nawet bez umow:) a nie sadze aby zarejestrowanie domeny
    > cos.pl generowalo az o kilkaset zl wieksze koszta.

    prv.pl jest zupelnie innym pomyslem. Nie wiem na czym zarabiali prowadzacy,
    niedawno mocno wzieli sie za wykorzystywanie PRV do celow reklamowych (vide
    ostatnie "joby"). Moim zdaniem nie mozna jednak tego porownywac do "zwyklej"
    rejestracji domen.

    Pozdrawiam
    Krystian Stypula
    --------------------------------------
    HomeNet - i...@h...pl - http://home.pl - 0801 325555

  • 3. Data: 2002-01-06 13:55:31
    Od: obi <o...@u...skrzynka.pl>

    Krystian Stypula napisał/a:

    > jednak wady: - co z "nie providerami"?

    Niech sami cos wymysla:) W koncu

    > - dalej musi istniec podstawowy chociaz dzial supportu/obslugi
    > technicznej.

    5 do 10 osob nie wystarczy? Przeciez nie wszyscy potrzebuja miec
    domene tego samego dnia. Coraz wiecej osob prywatnych rejestruje
    domeny, dla wlasnej przyjemnosci i wygody i bardziej niz
    rozbudowanego supportu potrzebuja niskiej ceny:) A osob prywatnych
    jest znacznie wiecej niz firm:)

    > prv.pl jest zupelnie innym pomyslem.

    Co za roznica czy podaje sie adres strony czy ip serwera? Cala reszta
    to kwestia odpowiedniego oprogramowania.

    > Nie wiem na czym zarabiali

    Ja rowniez:)))

    > Moim zdaniem nie mozna
    > jednak tego porownywac do "zwyklej" rejestracji domen.

    Dlaczego? Jest to prosty szybki system ktory dziala:) A przeciez
    tylko o to chodzi:)

    Pozdrawiam
    obi
    o...@s...pl