  • 11. Data: 2021-09-28 08:41:53
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .09.2021 o 07:23 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    >I dalej tak jest jak ktoś ma zamiar uczyć się dalej. Przecież te punkty z
    >matury liczą się przy wstępie na uczelnię (nie wszędzie ze wszystkich
    >przedmiotów oczywiście).

    I powstaje tez pytanie po jakiego grzyba zdawac mature, jesli sie nie ma
    zamiaru studiowac - wartosc golej matury jest dzisiaj zerowa. No chyba, że w
    domu czeka nagroda.

    >Kiedyś to się matura nie liczyła (aby zdać) - bo na studia były egzaminy
    >i 12 kandydatów na miejsce.

    I to byla sluszna idea.

  • 12. Data: 2021-09-28 10:32:51
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 07:23, ToMasz pisze:

    > to zależy. Kiedyś było tak, ze punktów na maturze zbierało się jak
    > najwięcej. dzisiaj -  tyle aby zdać. Tak więc w Twoim aucie zostanie
    > zrobione to co jest na liście, nie licz że pracownik wpadnie na pomysł
    > żeby jeszcze coś dać od siebie.
    > natomiast jest na to rada. powiedz im co mają robić. mnie fryzjer nie
    > kasuje dodatkowo ja poporoszę o przycięcie brwi

    Jak sobie z tym radzić to ja wiem. Standardu w żadnej usłudze nie ma,
    a nawet niektórzy nie dostrzegają, że coś robią w sposób, który może
    budzić u klienta zdziwienie.
    Nie jest to jakiś wielki problem, ale do tej pory w kilku miejscach
    zlecałem i wkładki ze schowków myli i wkładali.
    A w jednej firmie, tego nie robią - a nawet
    po delikatnym zwróceniu uwagi powiedzieli, że to jest
    już jakieś szczegółowe mycie i tego nie robią.
    A dywaniki gumowe wyjmują, myją i suszą, więc
    tego nie rozumiem czym to się różni.

  • 13. Data: 2021-09-28 11:01:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 10:32, cef pisze:

> [...]
    > po delikatnym zwróceniu uwagi powiedzieli, że to jest
    > już jakieś szczegółowe mycie i tego nie robią.
    > A dywaniki gumowe wyjmują, myją i suszą, więc
    No to wybieraj tylko firmy które Ci to zrobią jak chcesz, wtedy wszyscy
    będą zadowoleni, ty i niektóre firmy też bo się pozbędą roszczeniowego
    klienta. Może jak stracą ich więcej to zauważą dlaczego a może i nie,
    wiele firm pada z błahego powodu.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2021-09-28 12:04:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy Ghost ma auto?

  • 15. Data: 2021-09-28 12:12:24
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 18:37, cef pisze:

    > I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    > że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,
    > umyte i włożone na miejsce?

    Ja bym zapytał Usługodawcy, czy wkładki gumowe ze schowków zostaną
    wyjęte, umyte i włożone na miejsce.

  • 16. Data: 2021-09-28 18:07:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 11:01, Janusz pisze:

> [...]
    > będą zadowoleni, ty i niektóre firmy też bo się pozbędą roszczeniowego
    > klienta. Może jak stracą ich więcej to zauważą dlaczego a może i nie,

    Kiedy nie chodzi o rozwiązanie tego problemu, tylko
    o ustalenie czy to rzeczywiście jest roszczeniowe.
    Są takie usługi, gdzie bez uzgadniania oczekuje się jakiegoś
    standardu czy zakresu, ale widzę, że wszyscy już
    przyzwyczaili się do bylejakości.

  • 17. Data: 2021-09-28 21:18:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sit0ah$f7h$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Tak, ale widze, ze cenowo to Polacy przeganiaja powoli Rumunow i
    > Albanczykow w UK.

    K a Tobie ile zostało paliwa w baku? ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=Ke1lV9s4O1o

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 18. Data: 2021-09-28 22:58:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.09.2021 o 18:07, cef pisze:

> [...]
    > Są takie usługi, gdzie bez uzgadniania oczekuje się jakiegoś
    > standardu czy zakresu, ale widzę, że wszyscy już

    Bynajmniej. To kwestia uzgodnienia PRZED usługą. Nawet nie wiesz, że
    usery specjalnie podklejajo Super Glue te kurwa gumowe wkładki, bo im
    wypadajo. Wkładki so małe, i sie gubio. Stare wkładki sie rozpadajo pod
    szorowaniem... Wchuj userów nima wkładek bo kupili furę na OLX
    bez...miliony powodów jak miliony punktów obsługi.
    Nie możesz tego w sumie "normalizować" bo nie ma tutaj żadnej normy.

    Weź se wydrukuj roszczenia na kartce i dodaj że nie zapłacisz wincyj jak
    99,99zł. W końcu znajdziesz sobie kogoś, ktoCi to zrobi za 99,99zł :]

    Dodaj tylko, że ultrafioletem będziesz sprawdzał wykonanie usługi a
    znalezione obce DNA prześlesz do CIA :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 19. Data: 2021-09-28 23:18:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 22:58, LordBluzg(R) pisze:

    > Bynajmniej. To kwestia uzgodnienia PRZED usługą.

    A jak wchodzisz do płatnego kibla to spodziewasz się
    papieru czy gazety?

  • 20. Data: 2021-09-29 00:08:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.09.2021 o 23:18, cef pisze:

    > A jak wchodzisz do płatnego kibla to spodziewasz się
    > papieru czy gazety?

    Kible też majo różne ceny...

    To zależy, czy mam sraczkę czy twardego kloca na zakręcie i mogę
    negocjować miękki papier w odcieniu różowym o zapachu mięty łamanej
    wanilią. Jak nie majo, to se pójdę kupić do Lidla a w domu podzielę się
    z rodziną jeszcze.

    Kurwa, masz sraczkę na tych gumowkładkach, która już zasycha czy nie
    umiesz napisać kartki z roszczeniami przed następną sraczką?

    Wynegocjuj sobie kartę stałego klienta, żądaj faktury VAT i odliczaj od
    podatku a jak nie da rady, to znajdź kogoś z firmą kto Ci odda 50% VAT,
    dusigroszu. Sam byś te wkładki nygusie wylizał albo zachowuj się w aucie
    jak człowiek a dzieciory wychowaj, żeby po sobie sprzątały swój syf.

    Jak mi sąsiad ostatnio zostawił puszkę po piwie w aucie, to mu
    oddałem... z tekstem: Chciałem oddać na złom ale nie jestem pazerny więc
    Ci oddaję, żebyś sobie sam oddał :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>