    Date: Thu, 18 Jun 2020 19:55:25 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Myjka ultradźwiękowa... jaka?

    > Co Wy wszyscy macie jakąś taką chinofobię. Czego nie wiesz zanim nie dostaniesz?
    Wszystkie parametry są podane, a co do jakości to KAŻDY wyrób Hi-Tech Made in China
    jest o niebo lepszy od swojego odpowiednika w danej klasie Made in "bylegdzie". Mają
    obecnie chyba najlepiej wykształconą kadrę inżynierską, a u nas niejednokrotnie
    (sprawdzone) mgr inż. ma problemy z działaniami na ułamkach. No ale jak se kupisz
    kapcie Made in China za 5 zeta, to się nie dziw, że w nich nie pochodzisz przez
    dekadę.

    No to napisz mi proszę jakiego chinola kupić, żeby to miało jakikolwiek
    sens.
    Dosłownie 20 minut temu chiński zasilacz laboratoryjny przy napięciu 12V
    (z 32V dostępnych), prądzie 3.7A( z 5A dostępnych) zapodał mi pełny
    gwizdek na wyjście, więc musiałem się zasłaniać przed startującymi
    elementami. Chwilkę później permanentne 0V na wyjściu. Jutro u dostawcy
    zasilacza postaram się to powtórzyć na drugim kanale.
    Tak więc nie piernicz że chinole są zawsze cacy i trzymają parametry, bo
    nie są i nie zawsze trzymają.

    Miłego.
    Irek.N.