  • Data: 2023-02-14 21:38:06
    Temat: Re: NAS z modułem SIM
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2023 20:40, Pablo wrote:
    > Wiedzą, wiedzą.... tylko nie rozumieją, że jest czasem wyższa
    > konieczność dostępu w drodze wyjątku.
    > Nie ma mowy o działaniu na szkodę organizacji, a raczej o jej rozwój.

    Obawiam się że od tego konkretnego akurat rozwoju jest ktoś ogarniajacy
    serwery, a nie ktoś z pracowników, kto stara się obejść system.

    Na przykład to "wyłączanie serwera do internetu na weekendy" brzmi jak
    jakiś absurdalny problem. Po co komu *serwer* jako dostęp do internetu?
    Nie wystarczy router? Wtedy wpinasz ten swój nas w gniazdko obok tego
    routera i niech sobie wyłączą ten serwer. A jeśli to router jest
    wypinany na weekendy to ... po co go wypinają? Chyba nie po to aby
    zaoszczędzić 2zł miesięcznie i workaroudować to NASem za dwa kafle.

    Rzecz w tym, że rozwiązujesz problem, który nie powinien istnieć, więc
    większość rozwiązań będzie upierdliwa, niebezpieczna dla firmy, kiepska
    jakościowo. Dlatego pytam o to, czy IT w firmie wie. Dobre IT samo by
    wyszło z jakimś sensownym rozwiązaniem Twojego problemu. Może czas
    zmienić firmę ;)