  • Data: 2009-08-17 11:43:26
    Temat: Re: NM7010A i ATMega 128
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobiłem prosty test ze zmianą stanu PD.0 i PD.1 co 1s.
    > Wynik negatywny.
    > Teraz pytanie czy to problem w konfiguracji M128 czy zdążyłem ubić TWI.
    > Inne porty w M128 działają bez zastrzeżeń.

    A jaki wpływ ma mieć TWI na sterowanie portem IO?? Albo uwaliłeś port,
    albo masz skonfigurowany jako TWI i proca g**** obchodzi, co mu
    wpisujesz do rejestru PORTD ;)...
    A swoją drogą - może uruchom toto na Mega32, ale z wykorzystaniem innego
    przerwania (int2, jeśli posiada, albo int1).. to wtedy wyjdzie, czy
    winny jest Twój soft, czy coś nie tak z Megą128 (np. uszkodzony
    egzemplarz)...

    Pozdrawiam
    Konop