eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań › Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    From: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: NTG: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu
    odszkodowań
    Date: Tue, 1 Sep 2009 16:41:07 +0100

    "gildor"

    > no no. i wtedy Zdzisiek będzie budował dla społeczeństwa. dla dobra nas
    > wszystkich. to jest właśnie socjalizm. a ja dalej mam popsuty motur przez
    > Zdziśka i ani złotówki od niego. hyhyhy

    Ale ja nie to proponowalem. Zdzisiu nie ma pracowac dla spoleczenstwa, tylko
    dla Ciebie, bo Tobie jest winien pieniadze.
    Chyba ze go sprzedasz lub wypozyczysz za oplata i przez szesnascie godzin
    dziennie bedzie zamiatal chodniki, sortowal odpadki czy walil kilofem w
    kamieniolomach.

    Funkcja wychowawcza/odstraszajaca Zdziska jest znacznie czytelniejsza niz
    abstrakcyjne wiezienie.

    --
    Michal
    tez marzyciel.