  • Data: 2017-06-09 17:43:08
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki wrote:

    > Prywatnym serwerem w VirtualBoxie tez :)
    >
    > Roznica jest taka, ze majac VPS-a nie martwisz sie o to, czy Twoj komp
    > dziala, czy nie - mozesz go wylaczyc, zresetowac, zaorac.

    Trochę niezbyt precyzyjnie się wyraziłem; za dużo słońca.:)

    Chodziło mi o to, że można zaprząc zwykły hosting (bez żadnych VPS) (tylko
    http, strony internetowe), do realizacji takich rzaczy jak zdalna telemetria
    i sterowanie.
    Robię tak, niemniej wymaga to możliwości przystosowania kodu w urządzeniach
    komunikujących się przez GSM.
    Zasada działania podobna jak kamerki IP działające jak to mówią "przez
    chmurę".
    Tam nie są wymagane żadne stałe czy też publiczne IP.

    jp